יחידות מטבע | השער | % שינוי |
דולר | 3.663 | +0.384 |
אירו | 3.811 | +0.48 |
ליש"ט | 4.5932 | +0.483 |
100 יין | 2.3323 | +0.31 |
אורך | שטח | נפח | משקל |
מנכ"ל קוסקו ציין במכתב להנהלת הנמל כי מאז שהונהגה שיטת ההסכמים המיוחדים עלתה שביעות הרצון של החברה מפעילותה באשדוד ואף ציין כי "כעת אנו נכונים להרחיב את פעילותינו העסקית בישראל"
מחברת נמל אשדוד נמסר כי לאחרונה החלו בנמל להנהיג את שיטת "הסכמים מסחריים מיוחדים", אשר מבטיחה פריקה וטעינה מהירה של מכולות בנמל לפי הסדרים קבועים מראש עם חברות ספנות גדולות.
יישומה של שיטה זו הביא לעלייה משמעותית בשביעות הרצון של לקוחות חברת נמל אשדוד. בכלל זה, חברת Cosco, אחת מחברות הספנות הבינלאומיות הגדולות בעולם, המיוצגת בישראל על ידי כרמל שירותי ספנות בינ"ל, הביעה את שביעות רצונה במכתב תודה ששלח מנכ"ל קוסקו, מר ליאנג בו, למנכ"ל חברת נמל אשדוד שוקי סגיס.
לדברי מנכ"ל קוסקו, "מאז שהחלו בהנהגת שיטת 'הסכמים מסחריים מיוחדים' בנמל אשדוד, זכינו ליציבות ויעילות חסרת תקדים בנמל, אשר הניבו שירות טוב יותר לנו וללקוחותינו. כעת אנו נכונים להרחיב את פעילותינו העסקית בישראל". עוד הוסיף כי "התייצבות רמת השירות לה אנו זוכים לאורך זמן מסבה בסופו של דבר יתרונות לשני הצדדים".
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "אני שמח כי הנהגת השימוש בשיטת 'הסכמים מסחריים מיוחדים' הצעידה אותנו צעד נוסף ומשמעותי בתהליך שיפור השירות ושביעות רצון הלקוחות. מטרתנו היא להמשיך ולשפר את רמת השירות ללקוחות הנמל. לצורך כך, הקמנו צוות משותף של העובדים וההנהלה, שכבר הוביל מספר תהליכים לשיפור השירות. זאת מתוך ההבנה כי רק שיתוף פעולה מסוג זה יוביל לשיפור משמעותי".
"כמו כן, ברבעון הראשון של שנת 2008 השלמנו מהלך של תיאום ציפיות מול לקוחותינו הישראלים כמו גם חברות הספנות הזרות, מהלך שמסייע לנו רבות בחשיבה וביישום מהלכים לשיפור והתייעלות", הוסיף סגיס.
סמי ניאגו, מנכ"ל כרמל שירותי ספנות בינ"ל, נציגת קוסקו בישראל, הוסיף ואמר כי "ממש תענוג לעבוד היום בנמל אשדוד ואנו מחזיקים אצבעות שהמצב ימשיך וישתפר ולא נעמוד מול שוקת שבורה פעם נוספת מסיבה זו או אחרת. גם הסינים וגם אנחנו מעריכים את השקט התעשייתי ואת מאמצי העובדים מכל המגזרים בנמל אשר הביאו את הנמל למצבו המתקדם והיעיל".